Lid worden

Word lid van de Vereniging voor € 5,00 per jaar. Iedere inwoner vanaf 16 jaar of vertegenwoordiger van een organisatie in Groenekan kan lid worden. Als lid ondersteun je de werkgroepen en de vergaderingen, en heb je een stem op de ledenvergadering onder andere voor het kiezen van een nieuw bestuur. Alle inwoners van Groenekan zijn welkom op de vergaderingen, iedere mening wordt gehoord. De Vereniging Groenekan is er voor alle inwoners.

Inschrijven

Vul je naam, adres, e-mailadres en mobielnummer in druk op <DONEER> en je ontvangt van ons een “tikkie” zodat je meteen het bedrag van € 5,00 kunt overmaken. Ieder persoon van een gezin kan lid worden.

Verlenging / opzegging

Over een jaar krijg je automatisch een verzoek voor vernieuwing van het lidmaatschap. Als je niet betaalt, word je ook niet opnieuw lid. Er is geen automatische vernieuwing van het lidmaatschap, je hoeft ook niet op te zeggen. Indien u doneert bent u bewust lid van de Vereniging geworden. Opzeggen volstaat per e-mail en kan op ieder moment.

Enquêtes

Indien je meedoet aan onze enquêtes dan zijn deze gegevens altijd anoniem en is er apart toestemming nodig van een lid. Zie de privacyverklaring van de Vereniging op onze site.

Inschrijven

Inschrijven is op dit moment niet mogelijk. Eind december kunnen inwoners zich als lid aanmelden.