Plaatsing satellietschotel Nieuwe Weteringseweg

Onze firma werkt in samenwerking met MBC Netherlands aan de realisatie van wereldwijde internetconnectiviteit via satelliet. Voor de realisatie van dit project hebben we nabij de A28 een geschikte locatie gevonden om de satelliet van signaal te voorzien.

Wij vinden het van groot belang dat wij als initiatiefnemers van het project beschikbaar zijn voor eventuele vragen en opmerkingen van de buurtbewoners en buurtverenigingen. In het kader van de plaatsing van de satellietschotel brengen we de vereniging Groenekan op de hoogte via dit schrijven.

In bijlage kan u de nodige informatie terugvinden omtrent het project. In geval van vragen of opmerkingen nodigen we u graag uit om binnen een periode van 2 weken contact met ons op te nemen via onderstaande contactgegevens:

Michiel Krouwel – Zites bvba
Locatie verwerver